Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Szpagat między ekologią a wygodą. Czy bycie eko na rynku opakowań jest możliwe?

Chcemy, żeby producenci brali odpowiedzialność nie tylko za swoje produkty, lecz także za opakowania, które wypuszczają na rynek. Mają być one ekologiczne, najlepiej pochodzące z recyklingu. Marki powinny też uczyć nas, jak dobrze gospodarować żywnością, tak żebyśmy mogli skończyć z wyrzutami sumienia przy kolejnym przeglądzie lodówki. Rynek opakowań musi przy tym pamiętać o potrzebach konsumentów, którzy zdążyli już się przyzwyczaić do wygody. Jak pogodzić tak odmienne interesy?

Szpagat między ekologią a wygodą. Czy bycie eko na rynku opakowań jest możliwe?

Chcemy, żeby producenci brali odpowiedzialność nie tylko za swoje produkty, lecz także za opakowania, które wypuszczają na rynek. Mają być one ekologiczne, najlepiej pochodzące z recyklingu. Marki powinny też uczyć nas, jak dobrze gospodarować żywnością, tak żebyśmy mogli skończyć z wyrzutami sumienia przy kolejnym przeglądzie lodówki. Rynek opakowań musi przy tym pamiętać o potrzebach konsumentów, którzy zdążyli już się przyzwyczaić do wygody. Jak pogodzić tak odmienne interesy?
Chcemy, żeby producenci brali odpowiedzialność nie tylko za swoje produkty, lecz także za opakowania, które wypuszczają na rynek. Mają być one ekologiczne, najlepiej pochodzące z recyklingu. Marki powinny też uczyć nas, jak dobrze gospodarować żywnością, tak żebyśmy mogli skończyć z wyrzutami sumienia przy kolejnym przeglądzie lodówki. Rynek opakowań musi przy tym pamiętać o potrzebach konsumentów, którzy zdążyli już się przyzwyczaić do wygody. Jak pogodzić tak odmienne interesy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę