Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Trudna sztuka remarketingu w sklepie internetowym

Remarketing jest rodzajem aktywności reklamowej, która wykorzystuje znajomość marki przez klienta. Zakłada, że łatwiej zachęcić do ponownych zakupów kogoś, kto już raz zaufał marce lub wyraził zainteresowanie ofertą. Okazuje się jednak, że zna nie oznacza lubi, a remarketing coraz częściej budzi irytację. Klienci mówią stanowcze nie natarczywym komunikatom, nie akceptują ciasteczek, blokują reklamy. Jak w e-commerce zachować remarketingowy umiar i budować relację zamiast śledzić i irytować klienta?

Trudna sztuka remarketingu w sklepie internetowym

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jaka jest recepta na sukces kampanii remarketingowej w e-commerce,
  • jakich błędów unikać, aby nie zrazić klienta do marki,
  • jak w remarketingu wykorzystać synergię komunikacji SMS i e-mail,
  • jak odzyskać porzucone koszyki,
  • jak zwiększać retencję przez programy dla stałych klientów,
  • jak sprytnie i skutecznie przypominać się klientowi.
Remarketing jest rodzajem aktywności reklamowej, która wykorzystuje znajomość marki przez klienta. Zakłada, że łatwiej zachęcić do ponownych zakupów kogoś, kto już raz zaufał marce lub wyraził zainteresowanie ofertą. Okazuje się jednak, że zna nie oznacza lubi, a remarketing coraz częściej budzi irytację. Klienci mówią stanowcze nie natarczywym komunikatom, nie akceptują ciasteczek, blokują reklamy. Jak w e-commerce zachować remarketingowy umiar i budować relację zamiast śledzić i irytować klienta?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.