Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.
Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

DMSales

DMSales to nowoczesna, intuicyjna platforma do realizacji kompleksowego sms i e-mail marketingu oraz pozyskiwania Klientów.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę