Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Advertisement

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.
Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę