Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

W poszukiwaniu influencerów. Jak wybrać odpowiednich twórców internetowych do współpracy z marką

Kampanie promocyjne z udziałem internetowych liderów opinii to działania, które marketerzy coraz chętniej wykorzystują do kontekstowego reklamowania swoich produktów. Wzrost popularności influencer marketingu oraz zwiększanie się liczby twórców internetowych sprawiają, że wybór odpowiedniej osoby do współpracy jest prawdziwym wyzwaniem. O co warto zadbać na tym etapie projektowania kampanii? Oto kilka praktycznych wskazówek.

W poszukiwaniu influencerów. Jak wybrać odpowiednich twórców internetowych do współpracy z marką

Kampanie promocyjne z udziałem internetowych liderów opinii to działania, które marketerzy coraz chętniej wykorzystują do kontekstowego reklamowania swoich produktów. Wzrost popularności influencer marketingu oraz zwiększanie się liczby twórców internetowych sprawiają, że wybór odpowiedniej osoby do współpracy jest prawdziwym wyzwaniem. O co warto zadbać na tym etapie projektowania kampanii? Oto kilka praktycznych wskazówek.
Kampanie promocyjne z udziałem internetowych liderów opinii to działania, które marketerzy coraz chętniej wykorzystują do kontekstowego reklamowania swoich produktów. Wzrost popularności influencer marketingu oraz zwiększanie się liczby twórców internetowych sprawiają, że wybór odpowiedniej osoby do współpracy jest prawdziwym wyzwaniem. O co warto zadbać na tym etapie projektowania kampanii? Oto kilka praktycznych wskazówek.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę