Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie

Dziś konsument może kupić kubek termiczny, kiedy zmarznięty czeka na spóźniony autobus. Mikromomenty, czyli ułamki sekund, w których Twój potencjalny klient sięga po telefon i wyszukuje informacje, powodują, że tak naprawdę w każdej chwili może on podjąć decyzję o zakupie albo z niego zrezygnować. Co to oznacza dla marek?

A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie

Dziś konsument może kupić kubek termiczny, kiedy zmarznięty czeka na spóźniony autobus. Mikromomenty, czyli ułamki sekund, w których Twój potencjalny klient sięga po telefon i wyszukuje informacje, powodują, że tak naprawdę w każdej chwili może on podjąć decyzję o zakupie albo z niego zrezygnować. Co to oznacza dla marek?
Dziś konsument może kupić kubek termiczny, kiedy zmarznięty czeka na spóźniony autobus. Mikromomenty, czyli ułamki sekund, w których Twój potencjalny klient sięga po telefon i wyszukuje informacje, powodują, że tak naprawdę w każdej chwili może on podjąć decyzję o zakupie albo z niego zrezygnować. Co to oznacza dla marek?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę