Już jest! Magazyn E-commerce w Praktyce

Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz w internecie? Zamów prenumeratę w promocyjnej cenie

Dowiedz się więcej

A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie

Dziś konsument może kupić kubek termiczny, kiedy zmarznięty czeka na spóźniony autobus. Mikromomenty, czyli ułamki sekund, w których Twój potencjalny klient sięga po telefon i wyszukuje informacje, powodują, że tak naprawdę w każdej chwili może on podjąć decyzję o zakupie albo z niego zrezygnować. Co to oznacza dla marek?

A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie

Dziś konsument może kupić kubek termiczny, kiedy zmarznięty czeka na spóźniony autobus. Mikromomenty, czyli ułamki sekund, w których Twój potencjalny klient sięga po telefon i wyszukuje informacje, powodują, że tak naprawdę w każdej chwili może on podjąć decyzję o zakupie albo z niego zrezygnować. Co to oznacza dla marek?
Dziś konsument może kupić kubek termiczny, kiedy zmarznięty czeka na spóźniony autobus. Mikromomenty, czyli ułamki sekund, w których Twój potencjalny klient sięga po telefon i wyszukuje informacje, powodują, że tak naprawdę w każdej chwili może on podjąć decyzję o zakupie albo z niego zrezygnować. Co to oznacza dla marek?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę