Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Wszyscy mamy nóż, ale nie każdy jest szefem kuchni

O tym, jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji oraz przed jakimi wyzwaniami i możliwościami stoją marketerzy, rozmawiam z Romanem Grygierkiem, prezesem firmy INIS.

Wszyscy mamy nóż, ale nie każdy jest szefem kuchni

O tym, jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji oraz przed jakimi wyzwaniami i możliwościami stoją marketerzy, rozmawiam z Romanem Grygierkiem, prezesem firmy INIS.
O tym, jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji oraz przed jakimi wyzwaniami i możliwościami stoją marketerzy, rozmawiam z Romanem Grygierkiem, prezesem firmy INIS.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę