Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Wydarzenia online rozwiązaniem dla branży eventowej

Branża eventowa była jedną z pierwszych, które odczuły konsekwencje pandemii. Odwoływanie spotkań, przekładanie terminów albo przenoszenie wydarzeń do świata online – przed takimi wyzwaniami stawali organizatorzy targów i konferencji. Ostatnie miesiące pokazały, że przeprowadzenie eventu w 100% wirtualnie jest możliwe. Jak należy się do tego zabrać?

Wydarzenia online rozwiązaniem dla branży eventowej

Branża eventowa była jedną z pierwszych, które odczuły konsekwencje pandemii. Odwoływanie spotkań, przekładanie terminów albo przenoszenie wydarzeń do świata online – przed takimi wyzwaniami stawali organizatorzy targów i konferencji. Ostatnie miesiące pokazały, że przeprowadzenie eventu w 100% wirtualnie jest możliwe. Jak należy się do tego zabrać?
Branża eventowa była jedną z pierwszych, które odczuły konsekwencje pandemii. Odwoływanie spotkań, przekładanie terminów albo przenoszenie wydarzeń do świata online – przed takimi wyzwaniami stawali organizatorzy targów i konferencji. Ostatnie miesiące pokazały, że przeprowadzenie eventu w 100% wirtualnie jest możliwe. Jak należy się do tego zabrać?

Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę