Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Wydarzenia online rozwiązaniem dla branży eventowej

Branża eventowa była jedną z pierwszych, które odczuły konsekwencje pandemii. Odwoływanie spotkań, przekładanie terminów albo przenoszenie wydarzeń do świata online – przed takimi wyzwaniami stawali organizatorzy targów i konferencji. Ostatnie miesiące pokazały, że przeprowadzenie eventu w 100% wirtualnie jest możliwe. Jak należy się do tego zabrać?

Wydarzenia online rozwiązaniem dla branży eventowej

Branża eventowa była jedną z pierwszych, które odczuły konsekwencje pandemii. Odwoływanie spotkań, przekładanie terminów albo przenoszenie wydarzeń do świata online – przed takimi wyzwaniami stawali organizatorzy targów i konferencji. Ostatnie miesiące pokazały, że przeprowadzenie eventu w 100% wirtualnie jest możliwe. Jak należy się do tego zabrać?
Branża eventowa była jedną z pierwszych, które odczuły konsekwencje pandemii. Odwoływanie spotkań, przekładanie terminów albo przenoszenie wydarzeń do świata online – przed takimi wyzwaniami stawali organizatorzy targów i konferencji. Ostatnie miesiące pokazały, że przeprowadzenie eventu w 100% wirtualnie jest możliwe. Jak należy się do tego zabrać?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę