Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Wyjdź poza persony. Jak mapować potrzeby oraz problemy grup docelowych

Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, wielu marketerów nie ma elementarnej wiedzy o swoich klientach. Przez to latami popełniają te same błędy w komunikacji, szukając źródeł swojej przewagi w zupełnie innych obszarach niż te, w których widzą je ich odbiorcy. Badanie potrzeb klienta to podstawa. Czas zrozumieć, jakie oczekiwania ma Twoja grupa docelowa, i zacząć tworzyć komunikaty tak, by były dla niej atrakcyjne, zrozumiałe i użyteczne.

Wyjdź poza persony. Jak mapować potrzeby oraz problemy grup docelowych

Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, wielu marketerów nie ma elementarnej wiedzy o swoich klientach. Przez to latami popełniają te same błędy w komunikacji, szukając źródeł swojej przewagi w zupełnie innych obszarach niż te, w których widzą je ich odbiorcy. Badanie potrzeb klienta to podstawa. Czas zrozumieć, jakie oczekiwania ma Twoja grupa docelowa, i zacząć tworzyć komunikaty tak, by były dla niej atrakcyjne, zrozumiałe i użyteczne.
Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, wielu marketerów nie ma elementarnej wiedzy o swoich klientach. Przez to latami popełniają te same błędy w komunikacji, szukając źródeł swojej przewagi w zupełnie innych obszarach niż te, w których widzą je ich odbiorcy. Badanie potrzeb klienta to podstawa. Czas zrozumieć, jakie oczekiwania ma Twoja grupa docelowa, i zacząć tworzyć komunikaty tak, by były dla niej atrakcyjne, zrozumiałe i użyteczne.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę