Już jest! Magazyn E-commerce w Praktyce

Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz w internecie? Zamów prenumeratę w promocyjnej cenie

Dowiedz się więcej

Wyjdź poza persony. Jak mapować potrzeby oraz problemy grup docelowych

Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, wielu marketerów nie ma elementarnej wiedzy o swoich klientach. Przez to latami popełniają te same błędy w komunikacji, szukając źródeł swojej przewagi w zupełnie innych obszarach niż te, w których widzą je ich odbiorcy. Badanie potrzeb klienta to podstawa. Czas zrozumieć, jakie oczekiwania ma Twoja grupa docelowa, i zacząć tworzyć komunikaty tak, by były dla niej atrakcyjne, zrozumiałe i użyteczne.

Wyjdź poza persony. Jak mapować potrzeby oraz problemy grup docelowych

Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, wielu marketerów nie ma elementarnej wiedzy o swoich klientach. Przez to latami popełniają te same błędy w komunikacji, szukając źródeł swojej przewagi w zupełnie innych obszarach niż te, w których widzą je ich odbiorcy. Badanie potrzeb klienta to podstawa. Czas zrozumieć, jakie oczekiwania ma Twoja grupa docelowa, i zacząć tworzyć komunikaty tak, by były dla niej atrakcyjne, zrozumiałe i użyteczne.
Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, wielu marketerów nie ma elementarnej wiedzy o swoich klientach. Przez to latami popełniają te same błędy w komunikacji, szukając źródeł swojej przewagi w zupełnie innych obszarach niż te, w których widzą je ich odbiorcy. Badanie potrzeb klienta to podstawa. Czas zrozumieć, jakie oczekiwania ma Twoja grupa docelowa, i zacząć tworzyć komunikaty tak, by były dla niej atrakcyjne, zrozumiałe i użyteczne.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę