Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Emloyee advocacy na LinkedInie w praktyce. Część 1. Strategia

Employee advocacy to program, który – właściwie przygotowany i wdrożony – ma zachęcić pracowników do dzielenia się ciekawymi i wartościowymi treściami o firmie, a także o podejmowanych przez nią działaniach w kanałach społecznościowych. Jednocześnie taki program to efektywne narzędzie personal brandingowe dla pracownika. Dzięki przemyślanej strategii zarówno firma, jak i pracownik mogą wiele zyskać.

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Emloyee advocacy na LinkedInie w praktyce. Część 1. Strategia

Employee advocacy to program, który – właściwie przygotowany i wdrożony – ma zachęcić pracowników do dzielenia się ciekawymi i wartościowymi treściami o firmie, a także o podejmowanych przez nią działaniach w kanałach społecznościowych. Jednocześnie taki program to efektywne narzędzie personal brandingowe dla pracownika. Dzięki przemyślanej strategii zarówno firma, jak i pracownik mogą wiele zyskać.
Employee advocacy to program, który – właściwie przygotowany i wdrożony – ma zachęcić pracowników do dzielenia się ciekawymi i wartościowymi treściami o firmie, a także o podejmowanych przez nią działaniach w kanałach społecznościowych. Jednocześnie taki program to efektywne narzędzie personal brandingowe dla pracownika. Dzięki przemyślanej strategii zarówno firma, jak i pracownik mogą wiele zyskać.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę