Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Wyróżnij swoją markę, czyli jak stworzyć strategię komunikacji

Podstawą skutecznej sprzedaży produktów i usług od zawsze była komunikacja między sprzedawcą a szerokim gronem kupujących. Już na starożytnych targowiskach wygrywał ten, kto miał dobry towar, a jednocześnie potrafił go właściwie zachwalać. Musiał głośno krzyczeć i przekonująco zachęcać do odwiedzin swojego straganu dużą liczbę klientów oraz dotrzymywać obietnicy, czyli sprzedawać im to, co oferował.

Wyróżnij swoją markę, czyli jak stworzyć strategię komunikacji

Podstawą skutecznej sprzedaży produktów i usług od zawsze była komunikacja między sprzedawcą a szerokim gronem kupujących. Już na starożytnych targowiskach wygrywał ten, kto miał dobry towar, a jednocześnie potrafił go właściwie zachwalać. Musiał głośno krzyczeć i przekonująco zachęcać do odwiedzin swojego straganu dużą liczbę klientów oraz dotrzymywać obietnicy, czyli sprzedawać im to, co oferował.
Podstawą skutecznej sprzedaży produktów i usług od zawsze była komunikacja między sprzedawcą a szerokim gronem kupujących. Już na starożytnych targowiskach wygrywał ten, kto miał dobry towar, a jednocześnie potrafił go właściwie zachwalać. Musiał głośno krzyczeć i przekonująco zachęcać do odwiedzin swojego straganu dużą liczbę klientów oraz dotrzymywać obietnicy, czyli sprzedawać im to, co oferował.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę