Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Yin i yang współczesnego client service w B2B

W wielu branżach to właśnie obsługa klienta determinuje rozwój i sukces biznesu. Dlatego firmy świadczące usługi B2B, w tym m.in. agencje reklamowe, software’owe i domy mediowe, ścigają się w podnoszeniu kwalifikacji swoich pracowników oraz szkoleniu ich w zakresie negocjacji i kompetencji miękkich. Zrozumienie faktu, że relacje międzyludzkie to jeden z kluczy do długotrwałego i udanego partnerstwa biznesowego, to podstawa sukcesu każdej firmy.

Yin i yang współczesnego client service w B2B

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest model DISC i jak wdrożyć go do własnego biznesu,
  • jak usprawnić pracę działu client service zgodnie z modelem DISC,
  • na co zwrócić uwagę przy doborze współpracowników i podwykonawców zgodnie z DISC,
  • jak teoria osobowości człowieka bazująca na stylach zachowania pozwala uniknąć błędów relacyjnych i frustracji.
W wielu branżach to właśnie obsługa klienta determinuje rozwój i sukces biznesu. Dlatego firmy świadczące usługi B2B, w tym m.in. agencje reklamowe, software’owe i domy mediowe, ścigają się w podnoszeniu kwalifikacji swoich pracowników oraz szkoleniu ich w zakresie negocjacji i kompetencji miękkich. Zrozumienie faktu, że relacje międzyludzkie to jeden z kluczy do długotrwałego i udanego partnerstwa biznesowego, to podstawa sukcesu każdej firmy.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.