Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Zadbaj o wygodną podróż klienta. Customer journey w praktyce sklepu internetowego

Customer experience (CX) nie polega na tym, by świat klienta był różowy i puchaty. Nie chodzi o to, by klient czuł się dobrze dla samego czucia się dobrze. Walka toczy się o lepszą retencję, mniejszą wrażliwość cenową, większy koszyk zakupowy, mniejsze koszty akwizycji i obsługi reklamacji. It’s all about money, folks!

Zadbaj o wygodną podróż klienta. Customer journey w praktyce sklepu internetowego

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego należy projektować doświadczenia klientów w e-commerce,
  • jakie cechy ma firma klientocentryczna,
  • czym jest mapa podróży klienta,
  • jak zaprojektować podróż klienta e-sklepu krok po kroku.
Customer experience (CX) nie polega na tym, by świat klienta był różowy i puchaty. Nie chodzi o to, by klient czuł się dobrze dla samego czucia się dobrze. Walka toczy się o lepszą retencję, mniejszą wrażliwość cenową, większy koszyk zakupowy, mniejsze koszty akwizycji i obsługi reklamacji. It’s all about money, folks!

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.