Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Zanim zaczniesz płacić, czyli optymalizacja kanału na YouTubie

Druga na świecie pod względem wielkości wyszukiwarka informacji w sieci to ogromne pole manewru dla każdego marketera. YouTube każdego dnia przyciąga miliony użytkowników, którzy w poszukiwaniu rozrywki, treści edukacyjnych czy informacyjnych mogą trafić także na komunikaty tworzone przez Twoją markę. Co zrobić, aby wyjść użytkownikom naprzeciw i stać się dla nich bardziej widocznym w gąszczu tych informacji?

Zanim zaczniesz płacić, czyli optymalizacja kanału na YouTubie

Druga na świecie pod względem wielkości wyszukiwarka informacji w sieci to ogromne pole manewru dla każdego marketera. YouTube każdego dnia przyciąga miliony użytkowników, którzy w poszukiwaniu rozrywki, treści edukacyjnych czy informacyjnych mogą trafić także na komunikaty tworzone przez Twoją markę. Co zrobić, aby wyjść użytkownikom naprzeciw i stać się dla nich bardziej widocznym w gąszczu tych informacji?
Druga na świecie pod względem wielkości wyszukiwarka informacji w sieci to ogromne pole manewru dla każdego marketera. YouTube każdego dnia przyciąga miliony użytkowników, którzy w poszukiwaniu rozrywki, treści edukacyjnych czy informacyjnych mogą trafić także na komunikaty tworzone przez Twoją markę. Co zrobić, aby wyjść użytkownikom naprzeciw i stać się dla nich bardziej widocznym w gąszczu tych informacji?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę