40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Zaraźliwe emocje: medialny wirus, piwna paranoja i spleśniałe burgery

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego nie pisze się wielu felietonów o branży marketingowej. Przecież budzi ona emocje, obfituje w kontrowersje i można ją opisać niezliczonymi anegdotami z życia korporacji i agencji reklamowych. Czas zabrać się do niektórych zjawisk z perspektywy światowej lub naszej polskiej piaskownicy. Dziś głównie o wirusach, grzybach i emocjach.

Zaraźliwe emocje: medialny wirus, piwna paranoja i spleśniałe burgery

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego nie pisze się wielu felietonów o branży marketingowej. Przecież budzi ona emocje, obfituje w kontrowersje i można ją opisać niezliczonymi anegdotami z życia korporacji i agencji reklamowych. Czas zabrać się do niektórych zjawisk z perspektywy światowej lub naszej polskiej piaskownicy. Dziś głównie o wirusach, grzybach i emocjach.
Zawsze zastanawiałem się, dlaczego nie pisze się wielu felietonów o branży marketingowej. Przecież budzi ona emocje, obfituje w kontrowersje i można ją opisać niezliczonymi anegdotami z życia korporacji i agencji reklamowych. Czas zabrać się do niektórych zjawisk z perspektywy światowej lub naszej polskiej piaskownicy. Dziś głównie o wirusach, grzybach i emocjach.

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę