Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Zaraźliwe emocje: medialny wirus, piwna paranoja i spleśniałe burgery

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego nie pisze się wielu felietonów o branży marketingowej. Przecież budzi ona emocje, obfituje w kontrowersje i można ją opisać niezliczonymi anegdotami z życia korporacji i agencji reklamowych. Czas zabrać się do niektórych zjawisk z perspektywy światowej lub naszej polskiej piaskownicy. Dziś głównie o wirusach, grzybach i emocjach.

Zaraźliwe emocje: medialny wirus, piwna paranoja i spleśniałe burgery

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego nie pisze się wielu felietonów o branży marketingowej. Przecież budzi ona emocje, obfituje w kontrowersje i można ją opisać niezliczonymi anegdotami z życia korporacji i agencji reklamowych. Czas zabrać się do niektórych zjawisk z perspektywy światowej lub naszej polskiej piaskownicy. Dziś głównie o wirusach, grzybach i emocjach.
Zawsze zastanawiałem się, dlaczego nie pisze się wielu felietonów o branży marketingowej. Przecież budzi ona emocje, obfituje w kontrowersje i można ją opisać niezliczonymi anegdotami z życia korporacji i agencji reklamowych. Czas zabrać się do niektórych zjawisk z perspektywy światowej lub naszej polskiej piaskownicy. Dziś głównie o wirusach, grzybach i emocjach.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę