Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Zarządzanie marketingiem B2B

Klienci mają coraz większe oczekiwania. Poszukują informacji, bo chcą się odpowiednio przygotować do zakupu, ale na swoich warunkach. Oczekują interakcji z firmą w każdym momencie, bez konieczności odbywania spotkań czy rozmów telefonicznych. Podobnie jak podczas zawierania transakcji na rynku B2C chcą, aby ich doświadczenia zakupowe były na najwyższym poziomie. Dlatego uważam, że organizacje B2B powinny być już teraz gotowe na inwestycje w mocną strategię marketingową i budowanie silnych zespołów.

Zarządzanie marketingiem B2B

Klienci mają coraz większe oczekiwania. Poszukują informacji, bo chcą się odpowiednio przygotować do zakupu, ale na swoich warunkach. Oczekują interakcji z firmą w każdym momencie, bez konieczności odbywania spotkań czy rozmów telefonicznych. Podobnie jak podczas zawierania transakcji na rynku B2C chcą, aby ich doświadczenia zakupowe były na najwyższym poziomie. Dlatego uważam, że organizacje B2B powinny być już teraz gotowe na inwestycje w mocną strategię marketingową i budowanie silnych zespołów.
Klienci mają coraz większe oczekiwania. Poszukują informacji, bo chcą się odpowiednio przygotować do zakupu, ale na swoich warunkach. Oczekują interakcji z firmą w każdym momencie, bez konieczności odbywania spotkań czy rozmów telefonicznych. Podobnie jak podczas zawierania transakcji na rynku B2C chcą, aby ich doświadczenia zakupowe były na najwyższym poziomie. Dlatego uważam, że organizacje B2B powinny być już teraz gotowe na inwestycje w mocną strategię marketingową i budowanie silnych zespołów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę