Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Zasady tworzenia i praktyki wykorzystywania wideo w strategii content-marketingowej

Wideo marketing przeszedł ogromną ewolucję, a obecnie można uznać, że format wideo przechodzi wręcz rewolucję. Podobnie jest z content marketingiem, który choć istnieje od dawna, dopiero teraz zaczyna być traktowany przez marki strategicznie. Pytaniem, które powinien sobie zadać każdy marketer, nie jest więc już: „Czy powinienem zainwestować w format wideo?”, ale raczej: „W jaki sposób wykorzystać wideo w strategii content-marketingowej mojej marki?”.

Zasady tworzenia i praktyki wykorzystywania wideo w strategii content-marketingowej

Wideo marketing przeszedł ogromną ewolucję, a obecnie można uznać, że format wideo przechodzi wręcz rewolucję. Podobnie jest z content marketingiem, który choć istnieje od dawna, dopiero teraz zaczyna być traktowany przez marki strategicznie. Pytaniem, które powinien sobie zadać każdy marketer, nie jest więc już: „Czy powinienem zainwestować w format wideo?”, ale raczej: „W jaki sposób wykorzystać wideo w strategii content-marketingowej mojej marki?”.
Wideo marketing przeszedł ogromną ewolucję, a obecnie można uznać, że format wideo przechodzi wręcz rewolucję. Podobnie jest z content marketingiem, który choć istnieje od dawna, dopiero teraz zaczyna być traktowany przez marki strategicznie. Pytaniem, które powinien sobie zadać każdy marketer, nie jest więc już: „Czy powinienem zainwestować w format wideo?”, ale raczej: „W jaki sposób wykorzystać wideo w strategii content-marketingowej mojej marki?”.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę