Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Zatrzymaj swoich klientów na dłużej – strategie budowania lojalności

Po zdobyciu nowego klienta strzelają korki od szampanów, prowizja wpływa na konto, czuć atmosferę sukcesu i wszędzie panuje poczucie dobrze wykonanego zadania. Za jakiś czas ten świeżo zdobyty klient jest po prostu klientem. Klientem z wieloma oczekiwaniami, wątpliwościami, często rozczarowaniami. A Twoim zadaniem jest wciąż o niego dbać jak najlepiej. Potrafisz?

Zatrzymaj swoich klientów na dłużej – strategie budowania lojalności

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym dziś jest lojalność klienta i jak ją budować,
  • jakie są najlepsze praktyki budowania lojalności i utrzymania klienta,
  • jakie potrzeby klienta należy zaspokoić, aby go nie utracić.
Po zdobyciu nowego klienta strzelają korki od szampanów, prowizja wpływa na konto, czuć atmosferę sukcesu i wszędzie panuje poczucie dobrze wykonanego zadania. Za jakiś czas ten świeżo zdobyty klient jest po prostu klientem. Klientem z wieloma oczekiwaniami, wątpliwościami, często rozczarowaniami. A Twoim zadaniem jest wciąż o niego dbać jak najlepiej. Potrafisz?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.