40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Zdaniem marki: Influencer marketing według JYSK

Jak wygląda influencer marketing według JYSK? Jakie są największe wyzwania marki związane z prowadzeniem działań z influencerami? Czy influencer marketing sprzedaje? Czym JYSK kieruje się w doborze influencerów?

Zdaniem marki: Influencer marketing według JYSK

Jak wygląda influencer marketing według JYSK? Jakie są największe wyzwania marki związane z prowadzeniem działań z influencerami? Czy influencer marketing sprzedaje? Czym JYSK kieruje się w doborze influencerów?
Jak wygląda influencer marketing według JYSK? Jakie są największe wyzwania marki związane z prowadzeniem działań z influencerami? Czy influencer marketing sprzedaje? Czym JYSK kieruje się w doborze influencerów?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę