40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Zdaniem marki: Performance marketing według Answear.com

Jakie działania performance-marketingowe prowadzi obecnie marka Answear.com? Jakie są największe wyzwania związane z mierzeniem i optymalizacją działań efektywnościowych? Jakie narzędzia poza Google Analytics używa marka, by usprawnić swoje działania? Przekonaj się, na co zwrócić uwagę przy kampaniach efektywnościowych według marki Answear.com.

Zdaniem marki: Performance marketing według Answear.com

Jakie działania performance-marketingowe prowadzi obecnie marka Answear.com? Jakie są największe wyzwania związane z mierzeniem i optymalizacją działań efektywnościowych? Jakie narzędzia poza Google Analytics używa marka, by usprawnić swoje działania? Przekonaj się, na co zwrócić uwagę przy kampaniach efektywnościowych według marki Answear.com.
Jakie działania performance-marketingowe prowadzi obecnie marka Answear.com? Jakie są największe wyzwania związane z mierzeniem i optymalizacją działań efektywnościowych? Jakie narzędzia poza Google Analytics używa marka, by usprawnić swoje działania? Przekonaj się, na co zwrócić uwagę przy kampaniach efektywnościowych według marki Answear.com.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę