40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Zdaniem marki: Performance marketing według Brand24

Jaka jest rola performance marketingu? Po jakie narzędzia warto sięgnąć, aby zwiększyć sprzedaż online? Jakie są największe wyzwania związane z mierzeniem i optymalizacją działań efektywnościowych? Michał Sadowski w cyklu „Zdaniem marki” prezentuje, jak wygląda performance marketing według BRAND24.

Zdaniem marki: Performance marketing według Brand24

Jaka jest rola performance marketingu? Po jakie narzędzia warto sięgnąć, aby zwiększyć sprzedaż online? Jakie są największe wyzwania związane z mierzeniem i optymalizacją działań efektywnościowych? Michał Sadowski w cyklu „Zdaniem marki” prezentuje, jak wygląda performance marketing według BRAND24.
Jaka jest rola performance marketingu? Po jakie narzędzia warto sięgnąć, aby zwiększyć sprzedaż online? Jakie są największe wyzwania związane z mierzeniem i optymalizacją działań efektywnościowych? Michał Sadowski w cyklu „Zdaniem marki” prezentuje, jak wygląda performance marketing według BRAND24.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Czeki BLIK wdrożone wraz z Motivation Direct

Konsumenci we współczesnym świecie przyzwyczajeni są do błyskawicznych realizacji ich zamówień i natychmiastowego dostępu do wielu zasobów, również krótkiego tempa realizacji oczekują w zakresie gratyfikacji w programach lojalnościowych. W świecie transakcji bezgotówkowych i zakupów online jest to jak najbardziej możliwe, wymaga jednak przełamania schematów i sięgnięcia po narzędzia wprowadzające zupełnie nową jakość na rynku.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę