Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Zielony jest dobry

Wszechobecne ekotrendy zmuszają (a może zachęcają) konsumentów do świadomych wyborów, mających pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Coraz więcej osób świadomie wybiera produkty, które kupuje, oraz zwraca uwagę na ich opakowania i tworzywa, z jakich są one wykonane. Stale rośnie również liczba konsumentów, którzy chcą chronić przyrodę i dlatego wybierają opakowania wielokrotnego użytku. Świadomi konsumenci korzystają z toreb wielorazowych, rezygnują z plastikowych słomek, a kawę na wynos zamawiają we własnym kubku termicznym – żeby nam i następnym pokoleniom żyło się lepiej.

Zielony jest dobry

Wszechobecne ekotrendy zmuszają (a może zachęcają) konsumentów do świadomych wyborów, mających pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Coraz więcej osób świadomie wybiera produkty, które kupuje, oraz zwraca uwagę na ich opakowania i tworzywa, z jakich są one wykonane. Stale rośnie również liczba konsumentów, którzy chcą chronić przyrodę i dlatego wybierają opakowania wielokrotnego użytku. Świadomi konsumenci korzystają z toreb wielorazowych, rezygnują z plastikowych słomek, a kawę na wynos zamawiają we własnym kubku termicznym – żeby nam i następnym pokoleniom żyło się lepiej.

Nietrudno wywnioskować, że obecnie największy popyt dotyczy gadżetów wpisujących się w ekotrendy. Nie wiesz, co może być takim gadżetem? Oczywiście torba ekologiczna! Torby eko to wspaniałe nośniki reklamy, a dzięki temu, że są użytkowane wielokrotnie, będzie to reklama długofalowa. Gadżety i upominki reklamowe, które wręczasz swoim klientom, muszą być przede wszystkim funkcjonalne. Klienci nie będą chcieli korzystać z produktu pozbawionego tej podstawowej cechy i z dużym prawdopodobieństwem wyrzucą go po prostu do kosza. Ekologiczna torba reklamowa jest natomiast niebywale funkcjonalna. Ma niewielkie rozmiary, w związku z czym klient może ją zapakować do torebki lub samochodu i korzystać z niej zawsze podczas zakupów, a tym samym zrezygnować z toreb foliowych.

Ekotorba z nadrukiem to reklama na długi czas

Marketerzy wybierający gadżet reklamowy starają się, aby była to reklama, która będzie docierać do klienta możliwie jak najdłużej. W AllBag zajmujemy się produkcją ekologicznych toreb reklamowych – papierowych i materiałowych. Naszym klientom oferujemy możliwość odszycia własnej ekotorby w dowolnym rozmiarze, kolorze i o dowolnej gramaturze już od 100 szt. Wykonujemy również nadruki, dzięki czemu możemy oznakować torbę np. logo marki. Modny ekogadżet z nadrukiem firmowym z pewnością trafi w gusta nawet najbardziej wymagających klientów i możesz być pewny, że dzięki swojej użyteczności będzie użytkowany długo.

Modny obowiązek

W związku z dyrektywą Unii Europejskiej od 2019 r. supermarkety i sklepy mają obowiązek pobierać opłatę recyklingową za sprzedaż toreb foliowych poniżej 50 mikronów. Idealnym rozwiązaniem dla konsumenta w takiej sytuacji jest zakup torby ekologicznej. Dzięki jednorazowemu wydatkowi będzie on mógł zaoszczędzić na płatnych foliówkach.

Supermarkety przez wprowadzenie toreb ekologicznych do swojego obiegu mogą z kolei uniknąć konieczności pobierania opłaty recyklingowej, a tym samym przyciągnąć klientów wizerunkiem odpowiedzialnego biznesu zorientowanego na ekologię.

W AllBag jesteśmy w stanie realizować zamówienia na torby ekologiczne zarówno dla dużych sieci spożywczych, jak i dla klienta indywidualnego. Bogaty asortyment i duży park maszynowy sprawiają, że zaspokoimy wymagania każdego klienta.

Dowiedz się więcej na www.allbag.pl.


Alicja Sewera-Niesyty, specjalista ds. marketingu w firmie AllBag (biuro@allbag.pl)


Tekst pochodzi z dodatku „Gadżety reklamowe i upominki biznesowe. Inspiracje 2019”, który ukazał się w wydaniu wrzesień – październik 2019 Marketera+.

 

pomarańczowy button z linkiem do pobrania bezpłatnego raportu o gadżetach reklamowych

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2019

Kup ten numer

Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę