Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Zostanę z Tobą nie dla pieniędzy. Lojalność klienta B2B w e-commerce

Lojalność klienta, choć wydaje się bardzo emocjonalną składową zakupów, jest postawą, którą można zarządzać w racjonalny sposób. W jaki sposób metodycznie podejść do pomiaru lojalności swoich klientów w segmencie B2B? Jak dokonać segmentacji bazy swoich kontrahentów, aby podejmować skuteczne działania? Jak postawić diagnozę problemów z lojalnością klientów i znaleźć remedium na ten stan rzeczy?

Zostanę z Tobą nie dla pieniędzy. Lojalność klienta B2B w e-commerce

Lojalność klienta, choć wydaje się bardzo emocjonalną składową zakupów, jest postawą, którą można zarządzać w racjonalny sposób. W jaki sposób metodycznie podejść do pomiaru lojalności swoich klientów w segmencie B2B? Jak dokonać segmentacji bazy swoich kontrahentów, aby podejmować skuteczne działania? Jak postawić diagnozę problemów z lojalnością klientów i znaleźć remedium na ten stan rzeczy?
Lojalność klienta, choć wydaje się bardzo emocjonalną składową zakupów, jest postawą, którą można zarządzać w racjonalny sposób. W jaki sposób metodycznie podejść do pomiaru lojalności swoich klientów w segmencie B2B? Jak dokonać segmentacji bazy swoich kontrahentów, aby podejmować skuteczne działania? Jak postawić diagnozę problemów z lojalnością klientów i znaleźć remedium na ten stan rzeczy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę