Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Zostanę z Tobą nie dla pieniędzy. Lojalność klienta B2B w e-commerce

Lojalność klienta, choć wydaje się bardzo emocjonalną składową zakupów, jest postawą, którą można zarządzać w racjonalny sposób. W jaki sposób metodycznie podejść do pomiaru lojalności swoich klientów w segmencie B2B? Jak dokonać segmentacji bazy swoich kontrahentów, aby podejmować skuteczne działania? Jak postawić diagnozę problemów z lojalnością klientów i znaleźć remedium na ten stan rzeczy?

Zostanę z Tobą nie dla pieniędzy. Lojalność klienta B2B w e-commerce

Lojalność klienta, choć wydaje się bardzo emocjonalną składową zakupów, jest postawą, którą można zarządzać w racjonalny sposób. W jaki sposób metodycznie podejść do pomiaru lojalności swoich klientów w segmencie B2B? Jak dokonać segmentacji bazy swoich kontrahentów, aby podejmować skuteczne działania? Jak postawić diagnozę problemów z lojalnością klientów i znaleźć remedium na ten stan rzeczy?
Lojalność klienta, choć wydaje się bardzo emocjonalną składową zakupów, jest postawą, którą można zarządzać w racjonalny sposób. W jaki sposób metodycznie podejść do pomiaru lojalności swoich klientów w segmencie B2B? Jak dokonać segmentacji bazy swoich kontrahentów, aby podejmować skuteczne działania? Jak postawić diagnozę problemów z lojalnością klientów i znaleźć remedium na ten stan rzeczy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę