Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Zwiększ skuteczność działań e-mailowych dzięki automatyzacji

Marketerzy prowadzący działania e-mail-marketingowe stają przed wyborem, czy i w jakiej proporcji zamieszczać w komunikatach informacje wizerunkowe lub sprzedażowe. Niezależnie od sektora biznesu wszystkie rodzaje komunikatów można optymalizować i automatyzować, aby zwiększyć współczynniki konwersji.

Zwiększ skuteczność działań e-mailowych dzięki automatyzacji

Marketerzy prowadzący działania e-mail-marketingowe stają przed wyborem, czy i w jakiej proporcji zamieszczać w komunikatach informacje wizerunkowe lub sprzedażowe. Niezależnie od sektora biznesu wszystkie rodzaje komunikatów można optymalizować i automatyzować, aby zwiększyć współczynniki konwersji.
Marketerzy prowadzący działania e-mail-marketingowe stają przed wyborem, czy i w jakiej proporcji zamieszczać w komunikatach informacje wizerunkowe lub sprzedażowe. Niezależnie od sektora biznesu wszystkie rodzaje komunikatów można optymalizować i automatyzować, aby zwiększyć współczynniki konwersji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę