Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

10 grzechów głównych social media

Mówi się, że social media zmieniają się z miesiąca na miesiąc. W tłoku tak licznych metamorfoz i coraz to nowych funkcjonalności bardzo łatwo o zwyczajne potknięcia. Zerknij zatem na wykaz dziesięciu podstawowych błędów, które można popełnić przy prowadzeniu kampanii na portalach społecznościowych i sprawdź, czy czasem wtaczając własny głaz pod górę, nie uwiera Cię mały kamyczek w bucie.

10 grzechów głównych social media

Mówi się, że social media zmieniają się z miesiąca na miesiąc. W tłoku tak licznych metamorfoz i coraz to nowych funkcjonalności bardzo łatwo o zwyczajne potknięcia. Zerknij zatem na wykaz dziesięciu podstawowych błędów, które można popełnić przy prowadzeniu kampanii na portalach społecznościowych i sprawdź, czy czasem wtaczając własny głaz pod górę, nie uwiera Cię mały kamyczek w bucie.
Mówi się, że social media zmieniają się z miesiąca na miesiąc. W tłoku tak licznych metamorfoz i coraz to nowych funkcjonalności bardzo łatwo o zwyczajne potknięcia. Zerknij zatem na wykaz dziesięciu podstawowych błędów, które można popełnić przy prowadzeniu kampanii na portalach społecznościowych i sprawdź, czy czasem wtaczając własny głaz pod górę, nie uwiera Cię mały kamyczek w bucie.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Sparta Loyalty Platform

Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę