Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

10 sposobów na to, jak przyciągnąć i utrzymać klientów

Mimo stałego rozwoju e-commerce, zdecydowana większość klientów nadal kupuje produkty w placówkach stacjonarnych. Badania od wielu lat potwierdzają, że ten trend utrzymuje się na poziomie 80% wszystkich zakupów i nie ulega zmniejszeniu. Jeszcze długo sklep pozostanie podstawowym miejscem kształtowania doświadczenia zakupowego. To w fizycznym punkcie sprzedaży zapada decyzja o tym, jak postrzegamy dany produkt, usługę – a tym samym markę handlową. Im lepsze wrażenia towarzyszą klientom podczas wizyty w sklepie, tym chętniej do niego wrócą i będą polecać go znajomym. O czym musisz pomyśleć, jeśli chcesz zyskać lojalnych klientów? Oto 10 sposobów, które pozwolą wykreować w Twoim sklepie pozytywne shopping experience.

10 sposobów na to, jak przyciągnąć i utrzymać klientów

Mimo stałego rozwoju e-commerce, zdecydowana większość klientów nadal kupuje produkty w placówkach stacjonarnych. Badania od wielu lat potwierdzają, że ten trend utrzymuje się na poziomie 80% wszystkich zakupów i nie ulega zmniejszeniu. Jeszcze długo sklep pozostanie podstawowym miejscem kształtowania doświadczenia zakupowego. To w fizycznym punkcie sprzedaży zapada decyzja o tym, jak postrzegamy dany produkt, usługę – a tym samym markę handlową. Im lepsze wrażenia towarzyszą klientom podczas wizyty w sklepie, tym chętniej do niego wrócą i będą polecać go znajomym. O czym musisz pomyśleć, jeśli chcesz zyskać lojalnych klientów? Oto 10 sposobów, które pozwolą wykreować w Twoim sklepie pozytywne shopping experience.
Mimo stałego rozwoju e-commerce, zdecydowana większość klientów nadal kupuje produkty w placówkach stacjonarnych. Badania od wielu lat potwierdzają, że ten trend utrzymuje się na poziomie 80% wszystkich zakupów i nie ulega zmniejszeniu. Jeszcze długo sklep pozostanie podstawowym miejscem kształtowania doświadczenia zakupowego. To w fizycznym punkcie sprzedaży zapada decyzja o tym, jak postrzegamy dany produkt, usługę – a tym samym markę handlową. Im lepsze wrażenia towarzyszą klientom podczas wizyty w sklepie, tym chętniej do niego wrócą i będą polecać go znajomym. O czym musisz pomyśleć, jeśli chcesz zyskać lojalnych klientów? Oto 10 sposobów, które pozwolą wykreować w Twoim sklepie pozytywne shopping experience.

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę