Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

21 sposobów na pozyskanie fanów w serwisie Facebook

Średnia światowa skuteczność dotarcia z komunikatem do fanów marki na Facebooku (16% – oficjalne dane Facebooka) może przyprawić o ból głowy niejednego marketingowca. Oznacza to, że mając 10 000 fanów (co brzmi nieźle), nasze komunikaty docierają tylko do co szóstej osoby – w sumie do około 1600 użytkowników! Już na podstawie tego prostego przykładu widać, jak ważna jest liczba fanów fan page’a na FB. To ona reprezentuje zasięg naszych działań. Kuluarowe stwierdzenie, że nie liczy się ilość, tylko jakość, w większości przypadków nie jest do końca prawdziwe. Pozyskanie odpowiedniej liczby fanów to podstawa prowadzenia jakichkolwiek działań w serwisie Facebook. W niniejszym artykule zaprezentuję 21 sposobów na pozyskanie wartościowych fanów. Bo w social media marketingu, jak w wielu innych dziedzinach, chodzi o znalezienie złotego środka pomiędzy ilością i jakością...

21 sposobów na pozyskanie fanów w serwisie Facebook

Średnia światowa skuteczność dotarcia z komunikatem do fanów marki na Facebooku (16% – oficjalne dane Facebooka) może przyprawić o ból głowy niejednego marketingowca. Oznacza to, że mając 10 000 fanów (co brzmi nieźle), nasze komunikaty docierają tylko do co szóstej osoby – w sumie do około 1600 użytkowników! Już na podstawie tego prostego przykładu widać, jak ważna jest liczba fanów fan page’a na FB. To ona reprezentuje zasięg naszych działań. Kuluarowe stwierdzenie, że nie liczy się ilość, tylko jakość, w większości przypadków nie jest do końca prawdziwe. Pozyskanie odpowiedniej liczby fanów to podstawa prowadzenia jakichkolwiek działań w serwisie Facebook. W niniejszym artykule zaprezentuję 21 sposobów na pozyskanie wartościowych fanów. Bo w social media marketingu, jak w wielu innych dziedzinach, chodzi o znalezienie złotego środka pomiędzy ilością i jakością...
Średnia światowa skuteczność dotarcia z komunikatem do fanów marki na Facebooku (16% – oficjalne dane Facebooka) może przyprawić o ból głowy niejednego marketingowca. Oznacza to, że mając 10 000 fanów (co brzmi nieźle), nasze komunikaty docierają tylko do co szóstej osoby – w sumie do około 1600 użytkowników! Już na podstawie tego prostego przykładu widać, jak ważna jest liczba fanów fan page’a na FB. To ona reprezentuje zasięg naszych działań. Kuluarowe stwierdzenie, że nie liczy się ilość, tylko jakość, w większości przypadków nie jest do końca prawdziwe. Pozyskanie odpowiedniej liczby fanów to podstawa prowadzenia jakichkolwiek działań w serwisie Facebook. W niniejszym artykule zaprezentuję 21 sposobów na pozyskanie wartościowych fanów. Bo w social media marketingu, jak w wielu innych dziedzinach, chodzi o znalezienie złotego środka pomiędzy ilością i jakością...

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę