Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

5 sposobów na zwiększenie open rate kampanii

Wskaźnik otwarć (open rate) to najczęściej sprawdzany parametr przez e-mail marketerów. Analizując go, możesz dowiedzieć się jakie treści najbardziej interesują Twoich odbiorców, a które z nich giną w czeluściach skrzynki pocztowej.

5 sposobów na zwiększenie open rate kampanii

Wskaźnik otwarć (open rate) to najczęściej sprawdzany parametr przez e-mail marketerów. Analizując go, możesz dowiedzieć się jakie treści najbardziej interesują Twoich odbiorców, a które z nich giną w czeluściach skrzynki pocztowej.
Wskaźnik otwarć (open rate) to najczęściej sprawdzany parametr przez e-mail marketerów. Analizując go, możesz dowiedzieć się jakie treści najbardziej interesują Twoich odbiorców, a które z nich giną w czeluściach skrzynki pocztowej.

Polecane prezentacje i narzędzia:

PBC Planner

Program PBC Planner zawiera aktualne, kompleksowe dane na temat prasy w Polsce. Platforma nie tylko pozwala sprawdzenie informacji związanych z danymi demograficznymi czytelników, nakładu i sprzedaży prasy czy analiz reklam, ale jest także przystosowana do tworzenia profesjonalnych mediaplanów.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę