Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

7 kroków do zaplanowania idealnego miejsca promocji

Aranżacja przestrzeni handlowej jest procesem złożonym, często rozpoczynającym się na kilka tygodni, a nawet miesięcy przed planowaną akcją promocyjną. W przypadku stałych, powtarzających się promocji sezonowych (np. podczas świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy) duże sieci handlowe uwzględniają takie działania już na etapie planowania rocznego. O co należy zadbać, aby wygląd miejsca przełożył się na sukces sprzedaży? Oto siedem kroków do tego, by zaplanować idealną przestrzeń zakupową, wspomagającą działania promocyjne.

7 kroków do zaplanowania idealnego miejsca promocji

Aranżacja przestrzeni handlowej jest procesem złożonym, często rozpoczynającym się na kilka tygodni, a nawet miesięcy przed planowaną akcją promocyjną. W przypadku stałych, powtarzających się promocji sezonowych (np. podczas świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy) duże sieci handlowe uwzględniają takie działania już na etapie planowania rocznego. O co należy zadbać, aby wygląd miejsca przełożył się na sukces sprzedaży? Oto siedem kroków do tego, by zaplanować idealną przestrzeń zakupową, wspomagającą działania promocyjne.
Aranżacja przestrzeni handlowej jest procesem złożonym, często rozpoczynającym się na kilka tygodni, a nawet miesięcy przed planowaną akcją promocyjną. W przypadku stałych, powtarzających się promocji sezonowych (np. podczas świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy) duże sieci handlowe uwzględniają takie działania już na etapie planowania rocznego. O co należy zadbać, aby wygląd miejsca przełożył się na sukces sprzedaży? Oto siedem kroków do tego, by zaplanować idealną przestrzeń zakupową, wspomagającą działania promocyjne.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę