Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta

Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą ścieżkę swojego klienta, zobaczyć jak poruszał się po Twojej stronie internetowej, a nawet - co o Tobie mówił niedługo po dokonaniu zakupu. Odpowiednia analiza zwieńczona konkretnymi wnioskami pozwoli Ci na optymalizację działań marketingowych i kanałów społecznościowych oraz wprowadzenie zmian w serwisie internetowym, które zwiększą jego współczynnik konwersji.

Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta

Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą ścieżkę swojego klienta, zobaczyć jak poruszał się po Twojej stronie internetowej, a nawet - co o Tobie mówił niedługo po dokonaniu zakupu. Odpowiednia analiza zwieńczona konkretnymi wnioskami pozwoli Ci na optymalizację działań marketingowych i kanałów społecznościowych oraz wprowadzenie zmian w serwisie internetowym, które zwiększą jego współczynnik konwersji.
Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą ścieżkę swojego klienta, zobaczyć jak poruszał się po Twojej stronie internetowej, a nawet - co o Tobie mówił niedługo po dokonaniu zakupu. Odpowiednia analiza zwieńczona konkretnymi wnioskami pozwoli Ci na optymalizację działań marketingowych i kanałów społecznościowych oraz wprowadzenie zmian w serwisie internetowym, które zwiększą jego współczynnik konwersji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę