Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta

Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą ścieżkę swojego klienta, zobaczyć jak poruszał się po Twojej stronie internetowej, a nawet - co o Tobie mówił niedługo po dokonaniu zakupu. Odpowiednia analiza zwieńczona konkretnymi wnioskami pozwoli Ci na optymalizację działań marketingowych i kanałów społecznościowych oraz wprowadzenie zmian w serwisie internetowym, które zwiększą jego współczynnik konwersji.

Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta

Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą ścieżkę swojego klienta, zobaczyć jak poruszał się po Twojej stronie internetowej, a nawet - co o Tobie mówił niedługo po dokonaniu zakupu. Odpowiednia analiza zwieńczona konkretnymi wnioskami pozwoli Ci na optymalizację działań marketingowych i kanałów społecznościowych oraz wprowadzenie zmian w serwisie internetowym, które zwiększą jego współczynnik konwersji.
Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą ścieżkę swojego klienta, zobaczyć jak poruszał się po Twojej stronie internetowej, a nawet - co o Tobie mówił niedługo po dokonaniu zakupu. Odpowiednia analiza zwieńczona konkretnymi wnioskami pozwoli Ci na optymalizację działań marketingowych i kanałów społecznościowych oraz wprowadzenie zmian w serwisie internetowym, które zwiększą jego współczynnik konwersji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę