Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Audyt Google Analytics

Marketing oparty na danych (data-driven marketing) od pewnego czasu staje się jednym z najgłośniejszych tematów branżowych, ponieważ daje możliwość (albo ułudę możliwości) zbadania i zmierzenia wszystkich prowadzonych działań. Korzyści wydają się oczywiste – optymalizacja kosztów, dotarcie do klienta z precyzyjnym komunikatem czy dokładne prognozy marketingowe. Skoro marketing ma być oparty na danych, to koniecznie należy zadbać o to, aby ich źródło działało bezbłędne.

Audyt Google Analytics

Marketing oparty na danych (data-driven marketing) od pewnego czasu staje się jednym z najgłośniejszych tematów branżowych, ponieważ daje możliwość (albo ułudę możliwości) zbadania i zmierzenia wszystkich prowadzonych działań. Korzyści wydają się oczywiste – optymalizacja kosztów, dotarcie do klienta z precyzyjnym komunikatem czy dokładne prognozy marketingowe. Skoro marketing ma być oparty na danych, to koniecznie należy zadbać o to, aby ich źródło działało bezbłędne.
Marketing oparty na danych (data-driven marketing) od pewnego czasu staje się jednym z najgłośniejszych tematów branżowych, ponieważ daje możliwość (albo ułudę możliwości) zbadania i zmierzenia wszystkich prowadzonych działań. Korzyści wydają się oczywiste – optymalizacja kosztów, dotarcie do klienta z precyzyjnym komunikatem czy dokładne prognozy marketingowe. Skoro marketing ma być oparty na danych, to koniecznie należy zadbać o to, aby ich źródło działało bezbłędne.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę