Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Bez klientów nie ma biznesu, czyli rozważania o ich utrzymaniu

Zmieniające się warunki funkcjonowania przedsiębiorstw wymuszają cykliczną weryfikację strategii ich działania. W centrum uwagi jest klient i jego utrzymanie, a wzajemne przenikanie się interesów jest bazą do uatrakcyjnienia oferty. Gdy klient stanie się w pewien sposób częścią Twojej firmy, to zwiąże się z nią na przyszłość i będzie to Wasz wspólny sukces.

Bez klientów nie ma biznesu, czyli rozważania o ich utrzymaniu

Zmieniające się warunki funkcjonowania przedsiębiorstw wymuszają cykliczną weryfikację strategii ich działania. W centrum uwagi jest klient i jego utrzymanie, a wzajemne przenikanie się interesów jest bazą do uatrakcyjnienia oferty. Gdy klient stanie się w pewien sposób częścią Twojej firmy, to zwiąże się z nią na przyszłość i będzie to Wasz wspólny sukces.
Zmieniające się warunki funkcjonowania przedsiębiorstw wymuszają cykliczną weryfikację strategii ich działania. W centrum uwagi jest klient i jego utrzymanie, a wzajemne przenikanie się interesów jest bazą do uatrakcyjnienia oferty. Gdy klient stanie się w pewien sposób częścią Twojej firmy, to zwiąże się z nią na przyszłość i będzie to Wasz wspólny sukces.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę