Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Blaski i cienie Snapchata

Słysząc „Snapchat”, prawdopodobnie wielu podnosi właśnie brwi z zaciekawieniem. Na twarzach pozostałych gości ironiczny uśmieszek, a w myślach przelatują stereotypowe skojarzenia: „dzieciarnia”, „nagie zdjęcia”, „filtr z pieskiem”. Te reakcje dobrze odzwierciedlają stosunek marketerów do Snapchata niemal od samego początku istnienia aplikacji. Najwyższa pora odrzucić uprzedzenia i przyjrzeć się potencjałowi najszybciej zdobywającej popularność aplikacji ostatnich lat.

Blaski i cienie Snapchata

Słysząc „Snapchat”, prawdopodobnie wielu podnosi właśnie brwi z zaciekawieniem. Na twarzach pozostałych gości ironiczny uśmieszek, a w myślach przelatują stereotypowe skojarzenia: „dzieciarnia”, „nagie zdjęcia”, „filtr z pieskiem”. Te reakcje dobrze odzwierciedlają stosunek marketerów do Snapchata niemal od samego początku istnienia aplikacji. Najwyższa pora odrzucić uprzedzenia i przyjrzeć się potencjałowi najszybciej zdobywającej popularność aplikacji ostatnich lat.
Słysząc „Snapchat”, prawdopodobnie wielu podnosi właśnie brwi z zaciekawieniem. Na twarzach pozostałych gości ironiczny uśmieszek, a w myślach przelatują stereotypowe skojarzenia: „dzieciarnia”, „nagie zdjęcia”, „filtr z pieskiem”. Te reakcje dobrze odzwierciedlają stosunek marketerów do Snapchata niemal od samego początku istnienia aplikacji. Najwyższa pora odrzucić uprzedzenia i przyjrzeć się potencjałowi najszybciej zdobywającej popularność aplikacji ostatnich lat.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę