Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Brandowe (r)ewolucje. Kiedy zmiana, nie tylko wizualna, jest naprawdę potrzebna?

Podobno rekin żeby żyć, musi nieustannie pływać. Inaczej ginie z powodu niedotlenienia organizmu. Podobnie marka, jeśli chce w swojej kategorii pełnić rolę lidera, nie może stać w miejscu – jakąkolwiek sławą w przeszłości by się nie szczyciła. Nie może też dać się nieść swobodnym nurtom. Musi je wybierać, a nawet kształtować - nieustannie upewniać się, że wciąż jest na czasie. Komfort aż nazbyt często okazuje się długofalowo pułapką.

Brandowe (r)ewolucje. Kiedy zmiana, nie tylko wizualna, jest naprawdę potrzebna?

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego rewolucyjne zmiany mogą bardziej opłacić się marce, niż strategia drobnych liftingów,
  • dlaczego długofalowa spójność marki bywa pułapką, z której warto się wyswobodzić, nawet za cenę krytycznych uwag lojalnych konsumentów,
  • kiedy i jak wprowadzać rewolucyjne zmiany.
Podobno rekin żeby żyć, musi nieustannie pływać. Inaczej ginie z powodu niedotlenienia organizmu. Podobnie marka, jeśli chce w swojej kategorii pełnić rolę lidera, nie może stać w miejscu – jakąkolwiek sławą w przeszłości by się nie szczyciła. Nie może też dać się nieść swobodnym nurtom. Musi je wybierać, a nawet kształtować - nieustannie upewniać się, że wciąż jest na czasie. Komfort aż nazbyt często okazuje się długofalowo pułapką.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.