Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Chcesz skutecznie zarządzać produktem i jego ceną? Przeczytaj najnowszy numer „Marketera+”

Głównym bohaterem bieżącego wydania „Marketera+” jest produkt. Bez którego to trudno wyobrazić sobie wszelkie działania marketingowe. To on często przesądza o sukcesie lub porażce prowadzonych działań każdej firmy. To on często przynosi konsumentom skojarzenia związane z konkretną marką. To on stanowi ogromne wyzwanie dla każdego marketera. Jak go okiełznać?

Chcesz skutecznie zarządzać produktem i jego ceną? Przeczytaj najnowszy numer „Marketera+”

Głównym bohaterem bieżącego wydania „Marketera+” jest produkt. Bez którego to trudno wyobrazić sobie wszelkie działania marketingowe. To on często przesądza o sukcesie lub porażce prowadzonych działań każdej firmy. To on często przynosi konsumentom skojarzenia związane z konkretną marką. To on stanowi ogromne wyzwanie dla każdego marketera. Jak go okiełznać?

Nasi eksperci dzielą się praktycznymi radami, dzięki którym każdy marketer będzie w stanie skutecznie zarządzać produktem oraz jego ceną. Od narodzin pomysłu na produkt i wprowadzenia go na rynek, przez właściwy rozwój, po wycofanie z rynku – na każdym z tych etapów marketerów czeka niejedno wyzwanie. Przeprowadzamy Czytelników, krok po kroku, przez wszystkie te zawiłości.

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • jak digitalizacja zmieniła koncepcję marketing mixu,
  • czym jest cykl życia produktu i jakie ma znaczenie dla firmy,
  • jak sprawić, aby Twój produkt stał się popularny,
  • co decyduje o wyborze produktu lub usługi przez konsumenta,
  • jakie powinny być role i kompetencje członków zespołu produktowego,
  • jak ocenić, które produkty będą miały największą wartość w niedalekiej przyszłości,
  • jak sprawić, aby klient w pełni wykorzystał produkt i stał się lojalny,
  • po jakie strategie cenowe warto sięgać na różnych etapach cyklu życia produktu,
  • co sprawia, że konsument jest w stanie zapłacić za produkt więcej,
  • jak dostosować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji,
  • jak przyciągać uwagę klienta do produktu w miejscu sprzedaży.

Zamów numer o zarządzaniu produktem i ceną „Marketera+”

Praktycy dzielą się szeregiem wskazówek, które pomogą Ci wykorzystać trendy, media społecznościowe i badania marketingowe, aby lepiej przygotować się do wprowadzenia produktu na rynek, a później dbać o jego rozwój.

W temacie numeru dodatkowo wyjaśniamy:

  • jakie są najważniejsze fazy cyklu życia produktu,
  • jak dobierać strategie działań marketingowych w zależności od fazy cyklu życia produktu,
  • jak dziś zaprojektować rozwiązania, które będą zaspokajały potrzeby konsumentów w przyszłości,
  • jak analizować i wykorzystywać trendy podczas opracowywania konceptu nowego produktu lub usługi,
  • jakie pytania powinieneś sobie zadać przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek,
  • jaką wybrać strategię marketingową na etapie wprowadzania produktu na rynek,
  • jak wykorzystać narzędzia społecznościowe do launchu produktu i poinformowania o nim świata,
  • jak wykorzystać potencjał bardziej i mniej znanych możliwości platform społecznościowych na etapach projektowania, promowania i rozwijania produktu,
  • jaką strategię cenową wybrać podczas wprowadzania produktu na rynek,
  • na co zwracać uwagę w procesie kształtowania cen produktów,
  • jak można zwiększyć sprzedaż bez obniżania przy tym ceny,
  • jak znajomość zachowań konsumentów może wpłynąć na kształtowanie cen,
  • jakich błędów nie popełniać podczas kształtowania polityki cenowej,
  • jak przez kontekst można budować wartość marki,
  • jak sposób prezentacji produktu może wpłynąć na ocenę jego wartości,
  • jak dostosować opakowanie produktu do kanału dystrybucji,
  • jak wykorzystać opakowanie w komunikacji z konsumentem,
  • jak organizować przestrzeń promocyjną w punkcie sprzedaży, aby przyciągać uwagę klienta do produktu,
  • jakie są najważniejsze zasady visual merchandisingu,
  • jaką rolę odgrywa kolor w projektowaniu miejsca promocji,
  • jak działają ludzkie zmysły w miejscu sprzedaży,
  • jak dobrać mechanizm promocji konsumenckiej do celów biznesowych,
  • jak angażować konsumentów i kreować wizerunek marki wykorzystując promocję konsumencką,
  • jak prezentować ofertę produktową i cenę w kreacji e-mailingu,
  • jak wykorzystać wiadomości transakcyjne do upsellingu
  • kim jest product manager i jakie są jego główne zadania w firmie,
  • jakie są najważniejsze obszary, za które jest odpowiedzialny product manager,
  • czy typ produktu ma wpływ na pracę product managera,
  • jakie są kompetencje idealnego product managera.

W magazynie znajdziesz liczne wskazówki, zestawienia i porady, które w czytelny sposób pomogą Ci zapamiętać najważniejsze informacje z każdego artykułu, które potem możesz wykorzystać w codziennej pracy.

Przydatne mogą być poniższe zestawienia:

  • relacje między dystrybucją a komunikacją w nowoczesnym podejściu do narzędzi
    marketing mixu,
  • modele cyklu życia produktu,
  • najważniejsze cele marketingowe w poszczególnych fazach cyklu życia produktu,
  • jak określić grupę docelową dla produktu i wyselekcjonować odpowiednie pomysły,
  • najpopularniejsze rodzaje trendów,
  • model rozprzestrzeniania się nowych trendów w społeczeństwie,
  • niezbędnik marketera analizującego trendy,
  • jak wykorzystać social monitoring do oceny potencjału rynku,
  • jak wykorzystać media społecznościowe w procesie customer success management,
  • strategie ustalania cen na podstawie relacji jakości do ceny,
  • przykłady wykorzystania strategii cenowych do wejścia na rynek z nowym produktem,
  • strategie cenowe kształtowane na podstawie znajomości zachowań konsumenta,
  • pytania pomocnicze, na które warto odpowiedzieć sobie w procesie kształtowania cen,
  • pytania, które warto sobie zadać, aby dopasować opakowanie do kanału dystrybucji,
  • w jakich sytuacjach warto skorzystać z promocji w miejscu sprzedaży,
  • jak się dowiedzieć, dlaczego odbiorcy nie otwierają Twoich e-mailingów.

Zamów numer o zarządzaniu produktem i ceną „Marketera+”

Oprócz tematu numeru kontynuujemy także stałe cykle.

Nasi eksperci Wojtek Walczak i Paweł Sala wyjaśnią:

  • na jakie kluczowe pytania musisz sobie odpowiedzieć, aby zrozumieć konsumenta,
  • jakie cechy powinien mieć dobry insight i gdzie go szukać,
  • jak budować pozytywne skojarzenia wokół marki,
  • czy na pewno wiarygodność jest zawsze najważniejsza w komunikacji,
  • w jaki sposób można budować wiarygodność w komunikacji e-mailowej,
  • jakie są najlepsze przykłady budowania wiarygodności w e-mail marketingu.

W felietonie Jacka Szlaka przeczytasz m.in. o tym:

  • jakie są najważniejsze cechy polskiego konsumenta,
  • co odgrywa coraz większą rolę w decyzjach zakupowych Polaków,
  • dlaczego warto przyglądać się dużym markom i czerpać wiedzę z ich działań,
  • jakie problemy wiążą się z tworzeniem spójnego środowiska wielokanałowej
    sprzedaży.

Magazyn tworzą praktycy, którzy są na bieżąco z najważniejszymi trendami. Dzięki czemu masz pewność, że wraz z lekturą „Marketera+” zdobędziesz w pełni praktyczną i aktualną wiedzę.

Autorami najnowszego wydania Marketera+ są:

Marcin Andrzejczyk, Jan Czerniawski, Michał Dziekoński, Marcin Kociuba, Łukasz Kosuniak, Maria Kozerska, Agnieszka Kurzemska, Ireneusz Laskowski, Andrzej Falkowski, Dominika Maciejak, Kamila Mazurowska, Agnieszka Ostapowicz, Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Paweł Sala, Krzysztof Sobieszek, Olga Springer, Albert Stęclik, Jacek Szlak, Izabela Talmont, Anna Truchlewska, Wojtek Walczak.

Zamów numer 3(30) Zarządzanie produktem i ceną „Marketera+”

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę