Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Czy grupa docelowa i środek przekazu reklamy mają znaczenie prawne, czyli konsument jaki jest, każdy widzi

Kiedy powstawała pierwsza polska encyklopedia – „Nowe Ateny” Benedykta Chmielewskiego – każdy mógł zobaczyć konia na każdym kroku. Jego opis był zatem niepotrzebny. Podobnie jest teraz z konsumentami. Wcześniej ulice każdego miasta i miasteczka pełne były przedstawicieli nieparzystokopytnych. Teraz pełne są kupujących. Co jednak najważniejsze, każdy z nas (marketer, programista, prawnik) na każdym kroku (przed komputerem, w czasie lunchu, w kinie) jest ostatnim ogniwem w łańcuchu dostaw. Zdawać by się zatem mogło, że bliższa charakterystyka konsumenta, tak jak kiedyś konia, jest niepotrzebna. Nic bardziej mylnego, zwłaszcza na gruncie grupy docelowej oraz środka przekazu reklamy.

Czy grupa docelowa i środek przekazu reklamy mają znaczenie prawne, czyli konsument jaki jest, każdy widzi

Kiedy powstawała pierwsza polska encyklopedia – „Nowe Ateny” Benedykta Chmielewskiego – każdy mógł zobaczyć konia na każdym kroku. Jego opis był zatem niepotrzebny. Podobnie jest teraz z konsumentami. Wcześniej ulice każdego miasta i miasteczka pełne były przedstawicieli nieparzystokopytnych. Teraz pełne są kupujących. Co jednak najważniejsze, każdy z nas (marketer, programista, prawnik) na każdym kroku (przed komputerem, w czasie lunchu, w kinie) jest ostatnim ogniwem w łańcuchu dostaw. Zdawać by się zatem mogło, że bliższa charakterystyka konsumenta, tak jak kiedyś konia, jest niepotrzebna. Nic bardziej mylnego, zwłaszcza na gruncie grupy docelowej oraz środka przekazu reklamy.
Kiedy powstawała pierwsza polska encyklopedia – „Nowe Ateny” Benedykta Chmielewskiego – każdy mógł zobaczyć konia na każdym kroku. Jego opis był zatem niepotrzebny. Podobnie jest teraz z konsumentami. Wcześniej ulice każdego miasta i miasteczka pełne były przedstawicieli nieparzystokopytnych. Teraz pełne są kupujących. Co jednak najważniejsze, każdy z nas (marketer, programista, prawnik) na każdym kroku (przed komputerem, w czasie lunchu, w kinie) jest ostatnim ogniwem w łańcuchu dostaw. Zdawać by się zatem mogło, że bliższa charakterystyka konsumenta, tak jak kiedyś konia, jest niepotrzebna. Nic bardziej mylnego, zwłaszcza na gruncie grupy docelowej oraz środka przekazu reklamy.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Sparta Loyalty Platform

Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.

Zobacz prezentację

PBC Planner

Program PBC Planner zawiera aktualne, kompleksowe dane na temat prasy w Polsce. Platforma nie tylko pozwala sprawdzenie informacji związanych z danymi demograficznymi czytelników, nakładu i sprzedaży prasy czy analiz reklam, ale jest także przystosowana do tworzenia profesjonalnych mediaplanów.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę