Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Czy performance marketing jest dla wszystkich?

Pojęcie „performance marketingu” jest w branży internetowej często i powszechnie używane. Jednak obserwując moich klientów oraz dostawców ruchu, zauważam, że każdy rozumie to zagadnienie nieco inaczej, a w niektórych przypadkach nie do końca prawidłowo je definiuje. Jest to niewątpliwie związane z bardzo różnymi sposobami stosowania marketingu efektywnościowego oraz z koniecznością traktowania każdej kampanii bardzo indywidualnie.

Czy performance marketing jest dla wszystkich?

Pojęcie „performance marketingu” jest w branży internetowej często i powszechnie używane. Jednak obserwując moich klientów oraz dostawców ruchu, zauważam, że każdy rozumie to zagadnienie nieco inaczej, a w niektórych przypadkach nie do końca prawidłowo je definiuje. Jest to niewątpliwie związane z bardzo różnymi sposobami stosowania marketingu efektywnościowego oraz z koniecznością traktowania każdej kampanii bardzo indywidualnie.

Pojęcie „performance marketingu” jest w branży internetowej często i powszechnie używane. Jednak obserwując moich klientów oraz dostawców ruchu, zauważam, że każdy rozumie to zagadnienie nieco inaczej, a w niektórych przypadkach nie do końca prawidłowo je definiuje. Jest to niewątpliwie związane z bardzo różnymi sposobami stosowania marketingu efektywnościowego oraz z koniecznością traktowania każdej kampanii bardzo indywidualnie.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę