Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0

Żadna ze stref działalności przedsiębiorstwa nie jest tak silnie związana z konsumentem jak marketing. Era marketingu 3.0 to czas, kiedy praktyki marketingowe w znacznym stopniu są kształtowane przez zmiany zachodzące w zachowaniach nabywców. Zatem komunikacja powinna być oparta na współpracy z konsumentem. Współpracy, której efektem jest wspólne, ciągłe tworzenie wartościowej marki. Czy to proste? Nie – to bardzo trudne. Komunikacja opiera się na dialogu, a dialog to nic innego jak rozmowa. Trzeba rozmawiać też o błędach, co – również w biznesie – nigdy nie jest proste.

Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0

Żadna ze stref działalności przedsiębiorstwa nie jest tak silnie związana z konsumentem jak marketing. Era marketingu 3.0 to czas, kiedy praktyki marketingowe w znacznym stopniu są kształtowane przez zmiany zachodzące w zachowaniach nabywców. Zatem komunikacja powinna być oparta na współpracy z konsumentem. Współpracy, której efektem jest wspólne, ciągłe tworzenie wartościowej marki. Czy to proste? Nie – to bardzo trudne. Komunikacja opiera się na dialogu, a dialog to nic innego jak rozmowa. Trzeba rozmawiać też o błędach, co – również w biznesie – nigdy nie jest proste.
Żadna ze stref działalności przedsiębiorstwa nie jest tak silnie związana z konsumentem jak marketing. Era marketingu 3.0 to czas, kiedy praktyki marketingowe w znacznym stopniu są kształtowane przez zmiany zachodzące w zachowaniach nabywców. Zatem komunikacja powinna być oparta na współpracy z konsumentem. Współpracy, której efektem jest wspólne, ciągłe tworzenie wartościowej marki. Czy to proste? Nie – to bardzo trudne. Komunikacja opiera się na dialogu, a dialog to nic innego jak rozmowa. Trzeba rozmawiać też o błędach, co – również w biznesie – nigdy nie jest proste.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Czeki BLIK wdrożone wraz z Motivation Direct

Konsumenci we współczesnym świecie przyzwyczajeni są do błyskawicznych realizacji ich zamówień i natychmiastowego dostępu do wielu zasobów, również krótkiego tempa realizacji oczekują w zakresie gratyfikacji w programach lojalnościowych. W świecie transakcji bezgotówkowych i zakupów online jest to jak najbardziej możliwe, wymaga jednak przełamania schematów i sięgnięcia po narzędzia wprowadzające zupełnie nową jakość na rynku.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę