Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Design thinking w komunikacji

Od pewnego czasu coraz głośniej słychać o Design Thinking. To określenie pojawia się przy okazji tematów wielu branż i dziedzin życia. Słychać głosy, że jest to tylko górnolotne hasło, którym można „sprzedać” koncept, czy szkolenie. Czy rzeczywiście?

Design thinking w komunikacji

Od pewnego czasu coraz głośniej słychać o Design Thinking. To określenie pojawia się przy okazji tematów wielu branż i dziedzin życia. Słychać głosy, że jest to tylko górnolotne hasło, którym można „sprzedać” koncept, czy szkolenie. Czy rzeczywiście?
Od pewnego czasu coraz głośniej słychać o Design Thinking. To określenie pojawia się przy okazji tematów wielu branż i dziedzin życia. Słychać głosy, że jest to tylko górnolotne hasło, którym można „sprzedać” koncept, czy szkolenie. Czy rzeczywiście?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę