Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Early adopters w świecie nowości technologicznych

Early adopterzy - kim są, co dobrego, a co złego mogą zrobić dla marketerów, dlaczego im ufamy i jak powinni być traktowani współcześni liderzy opinii? Oto kilka wskazówek, które powstały po przeanalizowaniu zjawiska konsumenckiego obecnego w marketingu od prawie 60 lat, pomocnych specjalistom marketingu w zrozumieniu wyjątkowo niejednorodnej grupie tzw. wczesnych naśladowców.

Early adopters w świecie nowości technologicznych

Early adopterzy - kim są, co dobrego, a co złego mogą zrobić dla marketerów, dlaczego im ufamy i jak powinni być traktowani współcześni liderzy opinii? Oto kilka wskazówek, które powstały po przeanalizowaniu zjawiska konsumenckiego obecnego w marketingu od prawie 60 lat, pomocnych specjalistom marketingu w zrozumieniu wyjątkowo niejednorodnej grupie tzw. wczesnych naśladowców.
Early adopterzy - kim są, co dobrego, a co złego mogą zrobić dla marketerów, dlaczego im ufamy i jak powinni być traktowani współcześni liderzy opinii? Oto kilka wskazówek, które powstały po przeanalizowaniu zjawiska konsumenckiego obecnego w marketingu od prawie 60 lat, pomocnych specjalistom marketingu w zrozumieniu wyjątkowo niejednorodnej grupie tzw. wczesnych naśladowców.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę