Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.
Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę