Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Fan page kontrolowany

Czy dzięki Facebookowi sprzedam swoje produkty? Czy prowadzenie na nim profilu marki sprawi, że zyski mojej firmy będą rosły? Czy to się opłaca? Te i podobne pytania padają w czasie gorących burz mózgów toczonych na szczytach firmowej hierarchii podczas podejmowania decyzji o rozpoczęciu promocji przedsiębiorstwa na portalu założonym przez Marka Zuckerberga. Nierzadko pojawiają się wtedy optymistyczne wizje niebieskiego Eldorado
– pozyskania tysięcy wiernych fanów, którzy na każde zawołanie będą składali zamówienia. Niestety odpowiedzi, które przynosi marketingowa codzienność, często zamiast szerokiego uśmiechu wywołują ogromne rozczarowanie.

Fan page kontrolowany

Czy dzięki Facebookowi sprzedam swoje produkty? Czy prowadzenie na nim profilu marki sprawi, że zyski mojej firmy będą rosły? Czy to się opłaca? Te i podobne pytania padają w czasie gorących burz mózgów toczonych na szczytach firmowej hierarchii podczas podejmowania decyzji o rozpoczęciu promocji przedsiębiorstwa na portalu założonym przez Marka Zuckerberga. Nierzadko pojawiają się wtedy optymistyczne wizje niebieskiego Eldorado
– pozyskania tysięcy wiernych fanów, którzy na każde zawołanie będą składali zamówienia. Niestety odpowiedzi, które przynosi marketingowa codzienność, często zamiast szerokiego uśmiechu wywołują ogromne rozczarowanie.
Czy dzięki Facebookowi sprzedam swoje produkty? Czy prowadzenie na nim profilu marki sprawi, że zyski mojej firmy będą rosły? Czy to się opłaca? Te i podobne pytania padają w czasie gorących burz mózgów toczonych na szczytach firmowej hierarchii podczas podejmowania decyzji o rozpoczęciu promocji przedsiębiorstwa na portalu założonym przez Marka Zuckerberga. Nierzadko pojawiają się wtedy optymistyczne wizje niebieskiego Eldorado
– pozyskania tysięcy wiernych fanów, którzy na każde zawołanie będą składali zamówienia. Niestety odpowiedzi, które przynosi marketingowa codzienność, często zamiast szerokiego uśmiechu wywołują ogromne rozczarowanie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę