Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Homo sapiens na zakupach. Kiedy nasze decyzje zakupowe są racjonalne, a kiedy emocjonalne?

Profesjonalne konstruowanie reklam powinno być dalekie od żonglowania na oślep argumentami. Skuteczne komunikaty marketingowe to słowa i obrazy, za którymi kryją się bardzo precyzyjnie dobrane przesłanki racjonalne, przemawiające do wiedzy i rozumu konsumenta, oraz/lub emocjonalne – odwołujące się do jego uczuć i wyobraźni. Dlaczego niewskazana jest ułańska fantazja w trakcie kreatywnego procesu tworzenia reklamy? Odpowiedź poniżej.

Homo sapiens na zakupach. Kiedy nasze decyzje zakupowe są racjonalne, a kiedy emocjonalne?

Profesjonalne konstruowanie reklam powinno być dalekie od żonglowania na oślep argumentami. Skuteczne komunikaty marketingowe to słowa i obrazy, za którymi kryją się bardzo precyzyjnie dobrane przesłanki racjonalne, przemawiające do wiedzy i rozumu konsumenta, oraz/lub emocjonalne – odwołujące się do jego uczuć i wyobraźni. Dlaczego niewskazana jest ułańska fantazja w trakcie kreatywnego procesu tworzenia reklamy? Odpowiedź poniżej.
Profesjonalne konstruowanie reklam powinno być dalekie od żonglowania na oślep argumentami. Skuteczne komunikaty marketingowe to słowa i obrazy, za którymi kryją się bardzo precyzyjnie dobrane przesłanki racjonalne, przemawiające do wiedzy i rozumu konsumenta, oraz/lub emocjonalne – odwołujące się do jego uczuć i wyobraźni. Dlaczego niewskazana jest ułańska fantazja w trakcie kreatywnego procesu tworzenia reklamy? Odpowiedź poniżej.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę