Już jest! Magazyn E-commerce w Praktyce

Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz w internecie? Zamów prenumeratę w promocyjnej cenie

Dowiedz się więcej

Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów

O tym, że zwyczaje zakupowe wciąż się zmieniają, wie każdy specjalista związany ze sprzedażą i marketingiem. Przeobrażenia te są uzależnione od przemian rynkowych, społecznych i technologicznych. Ze względu na częste modyfikacje zwyczajów niezbędne jest bezustanne badanie ich postępu oraz dostosowywanie miejsc sprzedaży i oferty do odbiorców. W przypadku shopperów najważniejsze są właśnie te pierwsze – miejsca sprzedaży.

Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów

O tym, że zwyczaje zakupowe wciąż się zmieniają, wie każdy specjalista związany ze sprzedażą i marketingiem. Przeobrażenia te są uzależnione od przemian rynkowych, społecznych i technologicznych. Ze względu na częste modyfikacje zwyczajów niezbędne jest bezustanne badanie ich postępu oraz dostosowywanie miejsc sprzedaży i oferty do odbiorców. W przypadku shopperów najważniejsze są właśnie te pierwsze – miejsca sprzedaży.
O tym, że zwyczaje zakupowe wciąż się zmieniają, wie każdy specjalista związany ze sprzedażą i marketingiem. Przeobrażenia te są uzależnione od przemian rynkowych, społecznych i technologicznych. Ze względu na częste modyfikacje zwyczajów niezbędne jest bezustanne badanie ich postępu oraz dostosowywanie miejsc sprzedaży i oferty do odbiorców. W przypadku shopperów najważniejsze są właśnie te pierwsze – miejsca sprzedaży.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę