Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?

Ponad 30% wartości sprzedaży w hiper- oraz supermarketach generowana jest przez produkty promocyjne. Wartość ta waha się w zależności od kategorii, dochodząc nawet do 70%. Co więcej, od kliku lat odnotowuje się jej systematyczny wzrost o kilka punktów procentowych. Alarmujący jest jednak fakt, że większość firm, organizując promocje, popełnia fundamentalne błędy!

Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?

Ponad 30% wartości sprzedaży w hiper- oraz supermarketach generowana jest przez produkty promocyjne. Wartość ta waha się w zależności od kategorii, dochodząc nawet do 70%. Co więcej, od kliku lat odnotowuje się jej systematyczny wzrost o kilka punktów procentowych. Alarmujący jest jednak fakt, że większość firm, organizując promocje, popełnia fundamentalne błędy!
Ponad 30% wartości sprzedaży w hiper- oraz supermarketach generowana jest przez produkty promocyjne. Wartość ta waha się w zależności od kategorii, dochodząc nawet do 70%. Co więcej, od kliku lat odnotowuje się jej systematyczny wzrost o kilka punktów procentowych. Alarmujący jest jednak fakt, że większość firm, organizując promocje, popełnia fundamentalne błędy!

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę