Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Jak zbudować markę, która będzie miała lojalnych i powracających klientów?

Jestem przekonany, że w ciągu swojego dotychczasowego życia poznałeś co najmniej kilkadziesiąt osób, które jesteś w stanie wymienić z imienia i przypisać do nich konkretne cechy i historie. Gdybym poprosił Cię o wskazanie osób, które lubisz najbardziej, a następnie z kim poszedłbyś do kina, z kim na siłownię, a z kim zakupy, to wytypowałbyś konkretnych znajomych. Dlaczego? Ponieważ każda z nich dostarcza Ci inne i charakterystyczne dla siebie wartości, które cenisz. Dokładnie w taki sam sposób ludzie postrzegają marki. Dlatego Twoja marka powinna posiadać osobowość i dostarczać wartości, aby mogła nawiązać długotrwałą i silną relację ze swoimi odbiorcami.

Jak zbudować markę, która będzie miała lojalnych i powracających klientów?

Jestem przekonany, że w ciągu swojego dotychczasowego życia poznałeś co najmniej kilkadziesiąt osób, które jesteś w stanie wymienić z imienia i przypisać do nich konkretne cechy i historie. Gdybym poprosił Cię o wskazanie osób, które lubisz najbardziej, a następnie z kim poszedłbyś do kina, z kim na siłownię, a z kim zakupy, to wytypowałbyś konkretnych znajomych. Dlaczego? Ponieważ każda z nich dostarcza Ci inne i charakterystyczne dla siebie wartości, które cenisz. Dokładnie w taki sam sposób ludzie postrzegają marki. Dlatego Twoja marka powinna posiadać osobowość i dostarczać wartości, aby mogła nawiązać długotrwałą i silną relację ze swoimi odbiorcami.
Jestem przekonany, że w ciągu swojego dotychczasowego życia poznałeś co najmniej kilkadziesiąt osób, które jesteś w stanie wymienić z imienia i przypisać do nich konkretne cechy i historie. Gdybym poprosił Cię o wskazanie osób, które lubisz najbardziej, a następnie z kim poszedłbyś do kina, z kim na siłownię, a z kim zakupy, to wytypowałbyś konkretnych znajomych. Dlaczego? Ponieważ każda z nich dostarcza Ci inne i charakterystyczne dla siebie wartości, które cenisz. Dokładnie w taki sam sposób ludzie postrzegają marki. Dlatego Twoja marka powinna posiadać osobowość i dostarczać wartości, aby mogła nawiązać długotrwałą i silną relację ze swoimi odbiorcami.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę