Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak zbudować markę, która będzie miała lojalnych i powracających klientów?

Jestem przekonany, że w ciągu swojego dotychczasowego życia poznałeś co najmniej kilkadziesiąt osób, które jesteś w stanie wymienić z imienia i przypisać do nich konkretne cechy i historie. Gdybym poprosił Cię o wskazanie osób, które lubisz najbardziej, a następnie z kim poszedłbyś do kina, z kim na siłownię, a z kim zakupy, to wytypowałbyś konkretnych znajomych. Dlaczego? Ponieważ każda z nich dostarcza Ci inne i charakterystyczne dla siebie wartości, które cenisz. Dokładnie w taki sam sposób ludzie postrzegają marki. Dlatego Twoja marka powinna posiadać osobowość i dostarczać wartości, aby mogła nawiązać długotrwałą i silną relację ze swoimi odbiorcami.

Jak zbudować markę, która będzie miała lojalnych i powracających klientów?

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • co wpływa na budowanie osobowości marki,
  • jaką wartość dostarczać klientom by sprzedawać więcej,
  • jak tworzyć dopasowane do odbiorców treści.
Jestem przekonany, że w ciągu swojego dotychczasowego życia poznałeś co najmniej kilkadziesiąt osób, które jesteś w stanie wymienić z imienia i przypisać do nich konkretne cechy i historie. Gdybym poprosił Cię o wskazanie osób, które lubisz najbardziej, a następnie z kim poszedłbyś do kina, z kim na siłownię, a z kim zakupy, to wytypowałbyś konkretnych znajomych. Dlaczego? Ponieważ każda z nich dostarcza Ci inne i charakterystyczne dla siebie wartości, które cenisz. Dokładnie w taki sam sposób ludzie postrzegają marki. Dlatego Twoja marka powinna posiadać osobowość i dostarczać wartości, aby mogła nawiązać długotrwałą i silną relację ze swoimi odbiorcami.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.