Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Jak zwiększyć efektywność bloga firmowego?

Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?

Jak zwiększyć efektywność bloga firmowego?

Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?
Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę