Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak zwiększyć efektywność bloga firmowego?

Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?

Jak zwiększyć efektywność bloga firmowego?

Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?
Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę