Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).
W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę