Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).
W większości organizacji badania satysfakcji klientów prowadzone są jako cykliczne projekty, realizowane raz w roku. Dostarczają one przydatnej, ale dosyć ogólnej wiedzy na temat tego, jak klienci widzą kluczowe aspekty funkcjonowania firmy. Dla przedsiębiorstw, które w centrum swojej kultury organizacyjnej stawiają konsumenta, istotnym narzędziem stają się programy Voice of Customer, wykorzystujące wskaźnik Net Promoter Score (NPS).

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę