Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce

W skutecznym planowaniu działań marketingowych kluczowa jest wiedza o ludzkim umyśle i zachowaniu. Jak zatem działa ludzki mózg, co wpływa na podejmowanie decyzji konsumenckich i jak wykorzystać te informacje w praktyce?

Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce

W skutecznym planowaniu działań marketingowych kluczowa jest wiedza o ludzkim umyśle i zachowaniu. Jak zatem działa ludzki mózg, co wpływa na podejmowanie decyzji konsumenckich i jak wykorzystać te informacje w praktyce?
W skutecznym planowaniu działań marketingowych kluczowa jest wiedza o ludzkim umyśle i zachowaniu. Jak zatem działa ludzki mózg, co wpływa na podejmowanie decyzji konsumenckich i jak wykorzystać te informacje w praktyce?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę