Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Książka jako narzędzie marketingowe

Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.

Książka jako narzędzie marketingowe

Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.
Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę