Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Książka jako narzędzie marketingowe

Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.

Książka jako narzędzie marketingowe

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego warto traktować książkę jako element marketingu;
  • jakie cele marketingowe może spełniać książka, oprócz budowania marki autora;
  • jak podejść do procesu planowania książki, aby stanowiła ona narzędzie marketingowe.
Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.