Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Książka jako narzędzie marketingowe

Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.

Książka jako narzędzie marketingowe

Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.
Ostatnio wydawanie książek, również samodzielnie w formie self-publishingu, stało się jeszcze bardziej powszechne, popularne, ale też znacznie łatwiejsze i bardziej dostępne. To powoduje, że na rynku pojawiają się kolejne tytuły, również wydawane w kontekście biznesowym przez przedsiębiorców, firmy czy ekspertów jako wsparcie lub poszerzenie ich biznesu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę