Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG

Jednym z podstawowych narzędzi wyścigu między wielkimi sieciami sprzedażowymi są publikowane okresowo gazetki promocyjne. Pełne zdjęć artykułów FMCG w obniżonych cenach mają zachęcić konsumentów do odwiedzenia najbliższego sklepu oraz dokonania zakupu tych i innych towarów. Główną rolą gazetek jest przyciągnięcie do sklepu jak największej liczby konsumentów. Co jednak w sytuacji, kiedy jako marketerzy chcemy wypromować towar w miejscu sprzedaży? Czy przyjęcie strategii opartej na atrakcyjnej cenie, przekreślenie dotychczasowej wyższej kwoty i czerwony napis „promocja” to jedyne i najlepsze z możliwych rozwiązań?

Kupon promocyjny – niedocenione narzędzie penetracji kategorii FMCG

Jednym z podstawowych narzędzi wyścigu między wielkimi sieciami sprzedażowymi są publikowane okresowo gazetki promocyjne. Pełne zdjęć artykułów FMCG w obniżonych cenach mają zachęcić konsumentów do odwiedzenia najbliższego sklepu oraz dokonania zakupu tych i innych towarów. Główną rolą gazetek jest przyciągnięcie do sklepu jak największej liczby konsumentów. Co jednak w sytuacji, kiedy jako marketerzy chcemy wypromować towar w miejscu sprzedaży? Czy przyjęcie strategii opartej na atrakcyjnej cenie, przekreślenie dotychczasowej wyższej kwoty i czerwony napis „promocja” to jedyne i najlepsze z możliwych rozwiązań?
Jednym z podstawowych narzędzi wyścigu między wielkimi sieciami sprzedażowymi są publikowane okresowo gazetki promocyjne. Pełne zdjęć artykułów FMCG w obniżonych cenach mają zachęcić konsumentów do odwiedzenia najbliższego sklepu oraz dokonania zakupu tych i innych towarów. Główną rolą gazetek jest przyciągnięcie do sklepu jak największej liczby konsumentów. Co jednak w sytuacji, kiedy jako marketerzy chcemy wypromować towar w miejscu sprzedaży? Czy przyjęcie strategii opartej na atrakcyjnej cenie, przekreślenie dotychczasowej wyższej kwoty i czerwony napis „promocja” to jedyne i najlepsze z możliwych rozwiązań?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę